Shop Mobile More Submit  Join Login

Do you use pirate software? 

67%
122 deviants said yes cuz i don t have the money to pay the damn corporations
27%
49 deviants said what kind of a stupid question is that?r u trying to send us to jail beaucoupzero?
6%
11 deviants said no i m rich n honest

Devious Comments

:iconlee25:
lee25 Featured By Owner Jun 17, 2006   Interface Designer
oh course!, if I spent my money on software I would'nt have any bloody hardware to run it on!
Reply
:iconparkourgru:
parkourgru Featured By Owner Jun 16, 2006
normal. is roman ce poola mea... mi-i piratat si winampul
Reply
:iconbeaucoupzero:
beaucoupzero Featured By Owner Jun 17, 2006  Professional Digital Artist
si mouseu
Reply
:iconmujiri:
mujiri Featured By Owner Jun 16, 2006
paying thru the nose for software....
hmm what a novelty concept:P

but seriously photoshop cost way too much for me:(
Reply
:iconpandora-inthesky:
Pandora-intheSKY Featured By Owner Jun 16, 2006   General Artist
Really good poll here!, it really makes one stop and contemplate human nature and our existensial fundimentals.

Pan
Reply
:iconbeaucoupzero:
beaucoupzero Featured By Owner Jun 17, 2006  Professional Digital Artist
lol
or contemplate the price lists from adobe.com
Adobe® After Effects® 7.0-Buy from US $999 yay theres nirvana
Adobe® Photoshop® CS2-Buy from US $649
Adobe® Illustrator® CS2-Buy from US $499
thing is i :heart: Adobe for making these wonderful tools
Reply
:iconpandora-inthesky:
Pandora-intheSKY Featured By Owner Jun 17, 2006   General Artist
Gosh, I hadn't realized I've saved US $1148. I'm not worth that. Selling a dessert cart of my organs I could even cumulatively be worth that. I really should pull that backup disk from under my bed. And, you know, get insurance on it.:)

Pan
Reply
:iconbeaucoupzero:
beaucoupzero Featured By Owner Jun 17, 2006  Professional Digital Artist
lol
Reply
:iconblade-bd:
blade-bd Featured By Owner Jun 16, 2006  Professional Digital Artist
the guys from adobe, macromedia or from other programs dont care if you use pirated software. the money the win isnt from us (personal use) they just dont care, the big money comes from design companies. They even let u use pirated software to u talk to ur boss and tell him to buy to his company this software.
the world doesnt stop spining
Reply
:iconbeaucoupzero:
beaucoupzero Featured By Owner Jun 16, 2006  Professional Digital Artist
for real man?
Reply
Add a Comment:
 

Poll History